Godziny pracy |
Aktywność |
06:30 - 07:30 |
Schodzenie się dzieci do świetlicy, swobodne rozmowy w podgrupach wg zainteresowań, zajęcia dowolne np. czytanie książek/czasopism, przygotowanie do zajęć, sprawdzenie i uzupełnienie braków w pracy domowej. Wyjście I zmiany na lekcje. |
07:30 - 08:30 |
Zajęcia rozwijające kompetencje według tygodniowego planu pracy świetlicy |
08:30 - 09:30 |
Godzina gier planszowych, strategicznych i zręcznościowych |
09:30 - 10:00 |
II śniadanie w świetlicy szkolnej |
10:00 - 11:30 |
Zajęcia wg planu pracy świetlicy zgodne z tematem przewodnim tygodnia dla uczniów II zmiany: (plastyczne, muzyczne, czytelnicze, ruchowe, językowe, drama, filmy edukacyjne, pogadanki, konkursy) |
11:30 - 12:30 |
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów w podgrupach |
12:30 - 14:00 |
Zajęcia wg planu pracy świetlicy zgodne z tematem przewodnim tygodnia dla uczniów II zmiany: (plastyczne, muzyczne, czytelnicze, ruchowe, językowe, drama, filmy edukacyjne, pogadanki, konkursy) |
14:00 - 14:30 |
Gry i zabawy stolikowe. Odjazd busem - dzieci I zmiany. |
14:30 - 15:00 |
Podwieczorek w świetlicy szkolnej |
15:00 - 16:30 |
Zabawy ruchowe na świeżym powietrzu lub w sali gimnastycznej. Swobodne zabawy wg zainteresowań, oglądanie bajek, czytanie literatury dziecięcej, rozwiązywanie rebusów/ krzyżówek, pogadanki tematyczne, gry i zabawy stolikowe rozwijające pamięć i spostrzegawczość. |
Warunków sprzyjających potrzeba,
tak jak roli uprawy,
aby każda istota ludzka rozwinąć się mogła w pełni,
jak ziarno dostałe,
a te warunki ludzie wypracowują
Irena Kosmowska
21-025 Niemce
Krasienin Kolonia 39